25 Mayıs 2018 Cuma

BB Kremler ya da Hafif Fondötenler

Bu sefer BB kremler ve fondötenler hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. Görselde 5 farklı ürün var. Evet 5 ürünü de satın alıp denedim:). Neden bu kadar çok satın aldığıma gelince cildim yağlıya dönük karma. Dönem dönem daha yağlı, dönem dönem de bölgesel kuruluk oluyor. Yani zor bir cildim var. O yüzden hergün aynı ürünü kullanmak benim için zor. Gelelim ürünler hakkındaki düşüncelerime.
Garnier BB krem. Sanırım en çok kullandığım BB krem bu ürün. Üzerinde karmadan yağlıya dönük ciltler için yazıyor ( combination to oily skin). Güneş koruması yok ve içeriği de temiz değil. Ancak hem çok uygun fiyatlı hem de benim ihtiyaçlarıma tam karşılık veriyor. Kullandığımda cildimde kapatıcı oldunu anlamak çok zor çünkü çok doğal duruyor ve parlama yapmıyor. Light tonunu kullanıyorum (Light/claire), açık renkli tene sahip olduğum için bana bu ton uygun. Sonuç olarak ucuz ve kolay ulaşılabilir bir ürün olduğunu, yağlanma problemini olanlara da çok iyi geleceğini  söyleyebilirim.
Maybelline Dream Pure BB Cream. Yağlı ciltler için, %2 Salisilik asit içeriyor. 15 SPF güneş koruyuculu bir ürün. Light seçeneğini aldım yine. Bu ürün de hafif yapılı doğal görünüyor ancak biraz parlama yaptı bende, pudrayla çözülmeyecek bir şey değil. İçeriği yine temiz değil, ancak uygun fiyatlı bir ürün olduğu için tercih edilebilir.
Loreal Skin Perfection BB Krem. Reklam mottosu olarak cilt kusursuzlaştırıcı olduğunu iddia ediyor. Açık tonunu yine tercih ettim. Dokusu çok ince, yağlanma yapmıyor ancak kapatıcılığı yok denecek kadar az. O yüzden kullanmak için bir sebep göremedim, sonuçta BB kremleri kapatıcılıkları için kullanıyoruz. Cilt kusursuzlaştırıcılığını bilemiyorum.çünkü alıp deneyip dolap derinliklerine attığım bir ürün oldu.
La Roche-Posay Anthelios XL50 SPF. Renkli Güneş Koruyucu La Roche-Posay tüm ergenliğim boyunca yağlı ve sivilceli cildim için kullandığım temiz içerikli, eczanelerden bulunabilecek bir marka. Bu markayı çok severim, yaz için güneş koruyuculuğu yüksek bir krem sürmek gerekli, üzerine başka bir bb krem ya da fondöten sürmek istemediğim için bu ürünü alarak bir taşla iki kuş vurmak istedim. Üzerinde parlama karşıtı yazmasına rağmen, ben de parlama yaptı. Tek tonu vardı, o  tonda biraz koyu kaldı bende. Şimdi yaz ortasında bronzlaşmış cildime kullanmak üzere dolabımda bekliyor. Fiyat konusunda da biraz bütçeyi esnetmek gerekebilir.
 Rimmel Match Perfection: Bu fondöteni 20 SPF koruyuculuğu sebebiyle aldım. 100 Ivory tonunu aldım. Çok fazla ton seçeneği bulunuyor. Tonu bana uygun oldu. Kapatıcılığı çok fazla değil, parlama yapma ihtimali de var. Bu ürün yerine Garnier BB Kremi tercih ederim, hem daha ucuz hem de daha iyi kapatıcılığı var.

Bu kategorideki piyasada bulanan ürünler o kadar çok ki ben şimdilik size bu ürünlerden bahsedebildim, zaman zaman yeni ürünlere denk geldikçe onları da başka yazılarımda açıklamaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder