25 Mayıs 2018 Cuma

Nemlendirici Sprey Önerilerim

Uzun bir aradan sonra biraz da yaptığım kozmetik alışverişleri ile ilgili  bir yazı yazmaya karar verdim. Kozmetik sektöründe siz de benim gibi kaybolup her gün yeni bir ürünü bir yerlerden duyup  alıp almama konusunda kararsız kalıyorsanız bu kozmetik kategorisinde paylaşacağım yazılar biraz da olsa işinize yarayabilir. Ben açıkçası kozmetik konusunda oldukça farklı kaynak kullanıyorum. Kaynak derken yurtiçi- yurtdışı  sosyal medya, basılı medya, arkadaş tavsiyesi,  gibi mecraları kastediyorum. Dolayısıyla birçok üründen haberdar oluyorum. Bunun hem iyi hem de kötü yanları var. Tamam gündemi takip edip yeni ürünlerden haberdar oluyorum ama bazen de bu uğurda ölü yatırımlar yapmış oluyorum, ne demek istediğimi eminim anlamışsınızdır. Hepinizin dolaplarında alıp bir denemeden sonra beğenmediğiniz birçok ürünü mutlaka vardır. Bu durum hem ekonomik olarak hayal kırıklığına yol açıyor hem de dolaplarımda işime yaramayan ürünlerden oluşan bir yığın oluşuyor. Ben de almak istediğim ürün kategorisinde yer alan ürünlerden hangisinin ihtiyaçlarımı karşılayacağını ürünleri tek tek satın almadan öğrenmenin yollarını arıyorum. Ben henüz bulamadım ama belki benim yazılarımdan siz faydalanıp bu problemleri yaşamadan en iyi ürünleri seçebilirsiniz. Bu yazımda benim için yeni bir kozmetik kategorisi olan nemlendirici spreylerden bahsedeceğim. Öncelikle nemlendirici sprey de nedir, neden ihyitaç duyalım sorularınızı cevaplayayım. Nemlendirici spreyleri makyaj yapmadan önce cildinize sıkarak ince bir katman nemlendirici etkisine sahip olmuş olursunuz, aynı zamanda tonik etkisi de sağladığı için içeriklerine bağlı olarak cildinizi besler. Bunun dışında makyaj sonrası yine cildinize sıkarak makyajınızın bir nebze de olsa sabitlenmesini sağlamış olursunuz. Ayrıca çantanızda taşıyarak gün içerisinde yüzünüze sıkarak bir ferahlama ve tazelenme ihtiyacınızı gidermiş olursunuz. Özellikle yaz aylarında bu etkiye ihtiyaç duyuluyor. Ben bu yazımda bu uğurda aldığım 3 farklı üründen bahsedeceğim. Elbette 3 ürüne ihtiyacım yok ancak denemeden en iyisini bulmak kolay değil, üstelik yeni bir makyaj kategorisi için çok fazla kaliteli yoruma ulaşmak zor olduğu için 3 ürünle karşınızdayım.
İlk ürün temiz içeriğiyle ünlü Caudalie markasına ait üzüm suyu. Caudalie ile ilgili anlatabileceğim çok şey var, kısaca Fransız üzüm üreticisi bir ailenin kozmetik sektöründe üzümlerini kullanmak istemesiyle ortaya çıkardığı üst segment, kaliteli ve temiz içerikli geniş yelpazeli ürünlere sahip bir marka. Bu üzüm suyu spreyi %100 organik üzün suyu ve nitrojenden oluşuyor. Neden nitrojen çünkü sprey haline getirmek için nitrojene ihtiyaç var, tamamen zararsız zaten soluduğumuz havada %21 oranında nitrojen bulunuyor. Ben kullanırken çok mutlu hissediyorum, duştan çıkınca yüzüme sıkıp kalan fazla suyu pamukla cildime yediriyorum. Makyaj altına, üstüne kısacası her fırsatta kullanıyorum. Belirgin bir farkı makyaj üstüne sıktığımda gözlemliyorum. Makyajım biraz daha nemli ve parlak oluyor. Kısacası oldukça beğendiğim bir ürün. Tabi kullanırken insan  ben de neden üzümleri sıkıp sprey şişesine koymayayım ki diye düşünüyor. Organik üzüm bulursanız ve taze olarak saklamayı becerirseniz neden olmasın. Neden organik diyorum çünkü ülkemizdeki piyasaya sürülen üzümler yetiştirilirken çok fazla kimyasala maruz bırakılıyorlar.
İkinci ürün Diadermine markasına ait Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey. Bu ürün de piyasada yeni, şu an her makyaj bloggerının mercek altına aldığı bir ürün. İçeriği oldukça kalabalık bir ürün, Diadermine markasını tanıyanlar zaten durumun farkındadırlar. Spreyleme mekanizması oldukça iyi, homojen olarak ürünü cildinize spreylemeyi başarıyor. Hoş bir kokuya sahip. Ben bu ürünü de beğendim fiyat olarak Caudali'nin 4'te bir oranında olduğunu göz önünde bulundurursak oldukça bütçe dostu bir ürün. Yalnızca içerik ve fiyat karşılaştırmasından sonra Caudali ve Diadermine arasında seçim yapabilirsiniz. Çünkü içerik ve fiyat dışında aralarında bence bir fark yok.
Üçüncü ürün ise süprüz bir ürün, gül suyu.  Ispartaya yolu düşenler bilir orada gerçek gül suyuna ulaşmak çok kolay. Ben de oradan satın aldığım gül suyunu sprey şişesine doldurarak nemlendirici sprey olarak kullandım, çünkü üzüm suyu oluyor da neden gül suyu da olmasın, gayet de güzel oldu. Burada dikkat edilecek tek bir şey var o da gül suyunun doğal olmasıdır. Gül suyu kokusunu da seviyorsanız bence sizin için daha iyi bir sprey bence olamaz:).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder